طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما

دانلود Real Racing 3 2.5.0 نسخه جدید بازی اتومبیل رانی مسابقات واقعی به همراه دیتا برای اندروید

ا موضوع: بازی اندروید,
دانلود Real Racing 3 2.5.0 نسخه جدید بازی اتومبیل رانی مسابقات واقعی به همراه دیتا برای اندروید

راهنمایی و پیشنهاد مدیریت : با توجه به اینکه دیتای این بازی به صورت تک فایل obb نیست و به صورت پراکنده است توصیه می کنیم دیتای بازی را در کامپیوتر اکسترکت نکنید چرا که تعداد فایل های کوچک موجود در فایل دیتا بسیار زیاد است و علاوه بر اینکه زمان زیادی را باید صرف کپی این دیتا بر روی گوشی کنید ممکن است تعدادی از فایل های دیتا به درستی کپی نشود و شما در بازی با پیغام دانلود روبرو می شوید . بهترین کار ممکن که آن را حتما توصیه می کنیم این است که فایل فشرده دیتا با فرمت RAR را به گوشی اندرویدی خود انتقال داده و توسط نرم افزار Zarchiver Pro که در این پست معرفی شده در محل Android/data اکسترکت نمایید . با این کار دیتا همزمان اکسترکت و کپی خواهد شد . با توجه به اینکه دیتای های سایت دارای پسورد www.apktops.ir است نرم افزار بی نظیر Zarchiver همان طور که قبلا اشاره کردیم قابلیت اکسترکت فایل های پسورد دار را نیز داراست و پسورد در شروع اکسترکت از شما خواسته خواهد شد . روش استفاده و کپی با استفاده از این نرم افزار هم به این صورت است که بر روی فایل فشرده دیتا که دانلود کرده اید کلیک کرده و وقتی به پوشه com.ea.games.r3_row رسیدید این پوشه را کپی و به مسیر Android/data می روید و در آن جا اکسترکت می کنید .

راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا : پس از دانلود و نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.ea.games.r3_row را در مسیر Android/data کپی نمایید و اجرای آفلاین بازی لذت ببرید .

تغییرات : 

Speedrush TV is calling all precision drivers! Land a job driving dangerously for a TV commercial, and earn the Audi R8 V10 Spyder.
• New Spyders – The Audi R8 V10 Spyder and Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse.
• SpeedRush TV Challenge – Bringing a completely new event to the world of racing.
• Career Goals – Take your racing career to the next level.
• New Vinyls – Highly requested Flag and Sponsor vinyls arrive.
• Game Controller Support – Get the tactile experience.
===========================================================================


تعداد بازديد : 131
تاریخ انتشار: پنجشنبه 13 شهریور 1393 ساعت: 20:28
0 نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما
تمامی حقوق سایت و قالب برای((طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف