طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما

cms یا Content Management System

ا

c 

cms یا Content Management System که به زبان  فارسی یعنی نرم افزار مدیریت محتوا تقریباً تاثیر به سزایی در روند کاری شما دارد.

انتخاب یک cms مناسب از ابتدای کار میتواند برای شما مهم تلقی شود. این که شما از یک سیستم مدیریت محتوا چه انتظارهایی دارید و هدف شما چه میباشد مهم است.

محبوب ترین cms ها در دنیا عبارتند از: وردپرس، جوملا، دروپال، دیتا لایف، php نیوک. اما این که کدام cms را انتخاب کنیم بحثی است که سر دراز دارد!

حتماً در اینترنت دنبال این موضوع بودید. به همین دلیل سعی میکنیم شما را تا آن جا که میشود از گمراهی برهانیم! انتخاب نوع cms کمی به سلیقه افراد و بعضاً راحتی افراد با کار کردن این نوع سیستم ها ارتباط دارد. بماند که بعضی از دوستان تعصباتی را هم روی cms مورد علاقه شان دارند. 😀

به اعتقاد بزرگان و خبرگان وب، همه CMS ها در نوع خود و برای شروع کار خوب هستند. اما پرکاربردترین آن ها به لحاظ سادگی و فراوانی افزونه ها و قالب ها، وردپرس و جوملا و دروپال هستند.

در سال 2009، بر اساس گزارش مرکز تحقیقات سیستم های مدیریت محتوا، وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم وبلاگ نویسی و مدیریت محتوای جهان انتخاب میشود!

همان طور که میدانیم، موضوع سایت ها میتواند متفاوت باشد. سایت با موضوع وبلاگ، دانلود، اداری و رسمی و … .

اما چیزی که اینجا مورد بحث موضوع ما است و بر روی آن تمرکز داریم بحث بهینه سازی وب سایت میباشد. اما واقعاً انتخاب CMS در بهینه سازی وب تاثیر دارد؟!

باید گفت بله! البته نه به طور حتم. در کنفرانس WordCamp سانفرانسیسکو، مت کاتز که از کارکنان ارشد گوگل است اشاره به این موضوع میکند که “وردپرس” بهترین CMS برای وبلاگ نویسی است!

اما واقعا چرا وردپرس این قدر محبوب است؟!

– قالب های متنوع

– افزونه های پرکاربرد و متنوع

– و از همه مهم تر دوستی با سئو و موتورهای جستجو !

البته این دلیل نمیشود وردپرس از جوملا و دروپال در همه ابعاد بهتر باشد! اما دوستی این CMS محبوب با گوگل و سئو، بر محبوبیت این نرم افزار مدیریت محتوا می افزاید.



تعداد بازديد : 228
تاریخ انتشار: دوشنبه 07 دی 1394 ساعت: 6:47
0 نظر

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما
تمامی حقوق سایت و قالب برای((طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف